Financiën

Een Team met talenten en een programma van Wereldklasse heeft geld nodig voor dat programma. Onderaan deze pagina treft u het jaarverslag van 2018, het eerste jaar van de Stichting. U leest wat er het afgelopen jaar door de Stichting is gedaan en wat de toekomstplannen zijn.

2019 word het tweede jaar van de Stichting, een jaar waar verder kan worden gebouwd op het succes van het eerste jaar. Het Team (de atleten die worden ondersteund) is gegroeid van 6 eind 2017 naar 12 eind 2018. De uitgangspunten blijven bestaan: 1/3 ondersteuning van talentontwikkeling (o.a. materiaal ondersteuning en wedstrijden/stages voor talenten), 1/3 ondersteuning aan topatleten (o.a. internationale wedstrijden en innovatie) en 1/3 ondersteuning in brede zin door inzet van coach Guido Bonsen.

De Stichting wil langzaam toegroeien naar ondersteuning zoals in het onderstaande overzicht terug te vinden. De Stichting vindt het daarbij belangrijk duurzame en solide relaties op te bouwen met haar Partners. Deze relatie bestaat uit meer dan alleen ondersteuning, belangrijk voor de doelstellingen  van de Stichting is om samen met de Partners de kansen, uitdagingen en mogelijkheden uit te dragen. Verhalen die verder rijken dan de sport of een nieuw paar blades, verhalen over de mens en de motivatie achter de sporter.