Suppliers

Ondersteuning door de Stichting kan ook door supliers. Trainingsfaciliteiten, materiaal, huisvesting etc. zijn van groot belang bij ondersteuning van het verkennen en verleggen van je grenzen.  De supliers van Stichting Para Atletiek ondersteunen de atleten van het Team met expertise en materialen of faciliteiten.

Topsport Amsterdam

Wij leven voor de topsport in Amsterdam. Wij scheppen voorwaarden waardoor topsport en topsporters in Amsterdam kunnen excelleren. Wij ondersteunen topsportverenigingen met ons programma ‘Amsterdams Talent’. Wij acquireren, adviseren en faciliteren topsportevenementen in de metropoolregio Amsterdam. Wij verbinden de zakelijke wereld met de Amsterdamse topsport. En wij zorgen dat al die activiteiten in en om Amsterdam zichtbaar zijn, zodat iedereen er op alle mogelijke manieren kennis van kan nemen en er inspiratie uit kan putten.

Wij brengen het beste wat topsport te bieden heeft bij elkaar op één indrukwekkend podium: Amsterdam. De stad is ons stadion. De stad is ons podium. De stad Amsterdam, dáár gebeurt het!

össur

Össur is wereldwijd een marktleider op het gebied van niet-invasieve orthopedische hulpmiddelen. Met het leveren van geavanceerde en innovatieve technologieën op het gebied van prothesen, orthesen en compressie therapie, verbetert Össur de mobiliteit van mensen. Össur heeft meer dan 45 jaar ervaring in het ontwerpen en produceren van high-tech orthopedische hulpmiddelen om de maximale natuurlijke functies te herstellen voor mensen die dat nodig hebben.

We werken samen met medisch professionals op het gebied van prothesen en orthesen, waarbij we continu de behoeften van de klanten en patiënten voorop stellen. Hun comfort, zelfvertrouwen en revalidatie staan centraal bij al onze inspanningen.

Friendship Sport Center

Onze missie is het leven van mensen met een beperking verrijken door sport in een unieke en stimulerende omgeving.

Sport draagt bij aan conditie, welzijn, sociale verbanden en mentale kracht. Uit verschillende onderzoeken is gebleken dat mensen met een beperking nog meer profijt hebben van deze positieve effecten dan valide mensen. Des te wranger is het dat zij vaak op reguliere sportclubs niet terecht kunnen. Een veilige en vertrouwde omgeving waar ze kunnen sporten en sociale contacten kunnen opbouwen is voor hen geen vanzelfsprekendheid.