Word vriend

Wil jij de Stichting Para Atletiek steunen en daarmee bijdragen aan het verwezenlijken van de sportieve dromen van onze atleten wordt dan vriend van de Stichting. Er zijn daarvoor 4 mogelijkheden; word vriendje, vriend of boezemvriend van de Stichting of wil jij beste vriend worden van één van de atleten?

Vriendje

Voor €60,- word je vriendje van de Stichting. Als dank mag je 1 van de foto's van de site kiezen en krijg je die thuis met alle handtekeningen van de atleten.

Vriend

In 2016 verscheen het prachtige boek Capacity met een foto-verslag van het Paralympisch jaar van het Nederlands Paralympisch atletiekteam. Een uniek kijkje achter de schermen. Voor €200,- word je niet alleen vriend van de Stichting maar ontvang je ook een exemplaar van dit prachtige boek.

Boezem vriend

Zou je graag een keer het verhaal van de atleten in persoon willen horen. Als boezemvriend krijg je de unieke kans een dagje met het team mee te trainen, te horen EN ervaren wat deze unieke atleten drijft, wat ze er voor doen en laten. Voor €500,- krijg je het boek Capacity en plannen we in overleg een unieke dag als lid van het team.

Beste vriend

Als beste vriend ga je een unieke verbintenis aan met 1 van de atleten. Met een donatie van €1.000,- maak je een trainingskamp mogelijk van 'jouw' atleet en draag je heel specifiek bij aan haar of zijn droom. En beste vrienden zijn er voor elkaar dus komt je beste vriend een keer bij jou op je bedrijf of werk vertellen over haar dromen en wat jou bijdrage heeft betekend.